вівторок, 25 жовтня 2016 р.

Конспект уроку 1 клас Звук [в] [в’]. Позначення його буквами «В», «в», (ве).


Мета. Ознайомити учнів з артикуляцією звука [в]та буквою, що його позначає; вчити виконувати звуко- буквений аналіз слів, читати склади і слова з буквою «В», «в», (ве); закріплювати уявлення дітей про книгу, вміння орієнтуватися в ній; розвивати мовлення учнів, уміння слухати і відтворювати прослухане.
Обладнання. Каса букв, предметні малюнки, макети вишень і слив, набори букв, книга.

Дії вчителя
Дії учнів
І Організація класу

ІІ Актуалізація опорних знань.
1.     Повторення вивчених букв. Гра «Сигналики».
2.     Читання складів, слів. (на дошці прикріпленні малюнки звірят ті макети вишень і слив, на яких написані склади: Ні, на, но, ну, ма, ми)
Діти, сьогодні звірята з лісової школи принесли вам гостинці. Розгляньте малюнки. Що прислали звірята? Як назвати їх подарунки одним словом?
3.     Читання речень з «Букваря» (с. 33)

ІІІ Мотивація навчальної діяльності.

Фізкультхвилинка.

ІVВивчення нового матеріалу.
1.     Виділення звука [в] зі слів.
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав,
А як впав глибокий сніг,
Він поспати трохи ліг.

2.     Хорове вимовляння слів – назв тварин, зображених на дошці.

3.     Артикуляція звука  [в].


4.     Вивчення вірша.
Буква «ве» така цікава:
Стовпчик тут і дужка справа.
Так в алфавіті живе
Всім відома буква «ве».

5.     Відгадування загадок.












6.     Скоромовки – на розвиток артикуляції мовного апарату.



ІV Ознайомлення з буквою «В», «в», (ве).


1.     Розвиток асоціативного мислення


2.     Самостійна робота.

3.     Читання складів з вивченою буквою. Гра «Чарівна квітка». Квітка намальована на дошці.

Фізкультхвилинка

V Робота з букварем.
Читання складів, слів. (с. 34)

Звуковий аналіз слів (робота біля дошки)



VІ Робота з друкованим зошитом.



VІІ Підсумок уроку.

Діти перевіряють готовність до уроку

Учні показують букви, які називає вчитель.
Учні читають склади, утворюють слова. Складають речення зі словом Ніна.







Учні читають речення, працюють з малюнками. (Розвиток зв’язного мовлення).


Учні виконують вправи, рухливу розминку.

Діти відгадують загадку.

Ведмідь



Ведмідь, вовк, сова. Учні визначають спільний звук.

Діти, вимовляючи звук, відносять його до приголосних, позначають фішкою.

Учні вчать цей вірш на уроці.





Його товариш – П’ятачок
До прогулянки він ласий.
Є на мед чутливий нюх.
Це ведмедик - ….Вінні – Пух


Ходить хмуро між дубами,
Хижо клацає зубами.
Весь, як є  - жорстока лють.
Очі так її і ллють.
Зачаївся ось, примовк.
Грізний звір цей, звісно,  …. Вовк

Віл везе важучий віз –
Вовну, вату, верболіз,
Вперся віл, і впало з возу
Вісім в’язок верболозу.

Учні знаходять її у буквеному наборі і показують вчителеві.

Учні називають предмети, на які схожа буква «ве».

Усно підбирають слова з буквою «ве».

Учні складають склади і читають «ланцюжком»




Учні читають склади, слова, усно складають речення.

нова, Іван, вона.



Учні у зошиті «Читаємо і друкуємо» друкують букву «ве» та виконують завдання.




























Немає коментарів:

Дописати коментар