Мета. Ознайомити з історичними фактами захисту
територіальної цілісності країни. Ознайомити учнів з поняттям «прикордонник».
Згадати імена тих, хто віддав своє життя заради нас. Збудити почуття поваги,
співчуття до них. Виховувати в учнів мужність, почуття гідності, доблесті,
честі, патріотизму.
Хід екскурсії
І. Організаційний момент.
Збір дітей,
інструктаж з техніки безпеки під час екскурсій.
ІІ. Оголошення теми й мети екскурсії.
Сьогодні ми
з вами побуваємо біля пам’ятника Воїнам-інтернаціоналістів, вшануємо пам’ять
загиблих героїв, що полягли в боях на території чужої держави – Афганістану.
ІІІ. Похід до пам’ятника Воїнам-інтернаціоналістів
1-й учень
Кругом нас
держави – на кожному боці:
На північ
від нас білоруси живуть,
На заході –
Польща, словаки, угорці,
Молдови й
румунів кордони ідуть.
2-й учень
На сході
Росія із нами межує,
На півдні є
Чорне й Азовське моря.
Та наша
країна ні з ким не воює,
І світить
нам мирна й щаслива зоря.
Вчитель: Сьогодні, ми з вами відвідуємо цю алею слави не
для того, щоб просто прийти до парку, а заради того, щоб почути імена солдатів,
які віддали своє життя на чужині. Прийти і поклонитися славним воїнам –
афганцям.
-
Хто знає коли почалася афганська війна?
-
Хто захищав нашу територію?
-
Коли закінчилася ця війна?
Афганська
війна розпочалася 1979 року і тривала 10 років. За цей час історія нашої країни
змінилась і ми можемо лише згадувати про ці
часи. Часи великої нікому не зрозумілої війни. Потрібно
згадати і матерів, які відривали від
серця синів, чоловіків, але відпускали на війну.
Давайте
вшануємо пам’ять героїв війни хвилиною мовчання.
Діти кладуть квіти.
ІV. Вшанування пам’яті воїнів – інтернаціоналістів.
15 лютого –
річниця виводу військ з Афганістану. І ми, молоде покоління, повинні знати про
страшні сторінки безглуздої афганської війни, пам’ятати, що серед нас живуть
люди, які в 20–30 років стали свідками і учасниками цих воєнних дій. І ми маємо
пишатися їхньою мужністю, подвигом, героїзмом.
-
Чи сподобалась вам
екскурсія?
-
Що ви запам’ятали?
-
Що вас найбільше вразило?
Немає коментарів:
Дописати коментар