Тема: Як допомогти дитині вчитися і не втратити свою
індивідуальність
Мета: ознайомити батьків з поняттям «особистість»,
«індивідуум», «індивідуальність», допомогти усвідомити, що діти дорослішають,
навчити їх сприймати дітей такими, як вони є, допомагати їм вчитися і досягти
успіху.
Обладнання: мультимедіа, маркери, ватмани, журнали, фішки
для роботи у групах.
І Знайомство
- За допомогою складеного аркушу паперу вирвати обрах людини і представитись: «Я мама…., моя донька (син)….»(охарактеризувати свою дитину);
- Я пишаюсь своїм сином (своєю донькою), бо ….;
- Прикріпити свого «чоловічка» на поляну квітів.

1.
Ознайомлення
батьків з правилами нашого тренінгу:
- толерантність;
- регламент;
- вміння слухати;
- взаєморозуміння;
- допомога, взаємоповага
ІІ Очікування
результатів . Кожен з батьків на малюнку баскетбольного м’яча пише свої
очікування від тренінгу та спілкування і приклеюють в імітовану баскетбольну
корзину.
ІІІ Основна частина
Кожному
слухачу роздано фігури (круг, трикутник, квадрат) - батьки діляться на групи,
відповідно до своєї фігури.
Кожна
утворена група виконує завдання:
написати
або намалювати, які труднощі виникають у ваших дітей, коли вони йдуть до школи.
Батьки малюють і захищають свою роботу.
За
допомогою гри «А я вмію так…» відбувається хвилинка рефлексії. В процесі гри
гравці (батьки) опиняються не на своїх місцях, тому і утворюються нові групи.
ІV
Теоретична частина
- «особистість»;
- «індивідуум»
- «індивідуалізм»
Головні питання – обговорення
- Чому діти не хочуть вчитися?
- Що робити, коли у дитини поганий настрій?
- Що впливає на розвиток дитини?
- Як допомогти дитині подолати труднощі?
- Хто повинен бути поруч?

Із
вирізок газет та журналів зробити колаж на тему:
- «Я людина – почуй мене»;
- «Я росту - мені буває некомфортно»;
- «Я щасливий, коли ми разом»
V Заключна частина
Батьки
читають свої сподівання, беручи їх з баскетбольної корзини, аналізують,
порівнюють.
Малюють
малюнок «Черевичок»
V Разом проговорюємо девіз «Наша команда одна і єдина, а
значить вона непереможна »
Немає коментарів:
Дописати коментар