пʼятниця, 21 жовтня 2016 р.

Тренінг для батьків


Тема: Як допомогти дитині вчитися і не втратити свою індивідуальність
Мета: ознайомити батьків з поняттям «особистість», «індивідуум», «індивідуальність», допомогти усвідомити, що діти дорослішають, навчити їх сприймати дітей такими, як вони є, допомагати їм вчитися і досягти успіху.
Обладнання: мультимедіа, маркери, ватмани, журнали, фішки для роботи у групах.
І Знайомство
  • За допомогою складеного аркушу паперу вирвати обрах людини і представитись: «Я мама…., моя донька (син)….»(охарактеризувати свою дитину);
  • Я пишаюсь своїм сином (своєю донькою), бо ….;
  • Прикріпити свого «чоловічка» на поляну квітів.

1.     Ознайомлення батьків з правилами нашого тренінгу:
  • толерантність;
  • регламент;
  • вміння слухати;
  • взаєморозуміння;
  • допомога, взаємоповага

ІІ Очікування результатів . Кожен з батьків на малюнку баскетбольного м’яча пише свої очікування від тренінгу та спілкування і приклеюють в імітовану баскетбольну корзину.
ІІІ Основна частина
Кожному слухачу роздано фігури (круг, трикутник, квадрат) - батьки діляться на групи, відповідно до своєї фігури.
Кожна утворена група виконує завдання:
написати або намалювати, які труднощі виникають у ваших дітей, коли вони йдуть до школи. Батьки малюють і захищають свою роботу.
За допомогою гри «А я вмію так…» відбувається хвилинка рефлексії. В процесі гри гравці (батьки) опиняються не на своїх місцях, тому і утворюються нові групи.
ІV Теоретична частина
Розбір інформації за темами:
  • «особистість»;
  • «індивідуум»
  • «індивідуалізм»

Головні питання – обговорення
  • Чому діти не хочуть вчитися?
  • Що робити, коли у дитини поганий настрій?
  • Що впливає на розвиток дитини?
  • Як допомогти дитині подолати труднощі?
  • Хто повинен бути поруч?


V Робота в групах








Із вирізок газет та журналів зробити колаж на тему:
  • «Я людина – почуй мене»;
  • «Я росту  - мені буває некомфортно»;
  • «Я щасливий, коли ми разом»

V Заключна частина
Батьки читають свої сподівання, беручи їх з баскетбольної корзини, аналізують, порівнюють.
Малюють малюнок «Черевичок»
V Разом проговорюємо девіз «Наша команда одна і єдина, а значить вона непереможна »




Немає коментарів:

Дописати коментар